All good things come to an end! - Reisverslag uit Ohaupo, Nieuw Zeeland van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu All good things come to an end! - Reisverslag uit Ohaupo, Nieuw Zeeland van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu

All good things come to an end!

Door: SuzanHendriks

Blijf op de hoogte en volg Suzan

27 December 2011 | Nieuw Zeeland, Ohaupo

Lieve allemaal,

Zoals de titel al zegt aan alle goede dingen komt een einde. Zo ook mijn trip naar Nieuw Zeeland. Men wat een geweldige tijd heb ik hier gehad! Niet normaal. Ik ben zo blij en gezegend dat ik dit op mijn achttiende heb mee mogen maken!

Het is hier heel leuk geweest. Het is eigenlijk met geen woorden te beschrijven. Alles wat je ziet, doet en ontdekt, heeft zo'n indruk op me gemaakt. Ik kan niet wachten om jullie de foto's te laten zien. Dan hebben jullie er een beetje een voorstelling bij.

Ik wil heel graag Hilda, Frans, Lewis en Krissy bedanken, want zonder hen had ik geen dak boven mijn hoofd gehad. Ook had ik dan de meeste tijd geen eten gehad haha. Maarten, Daniël, Bobby en Le-Anne wil ik ook heel graag bedanken, want zonder hen kwam ik nergens, zoals de twentyfirst-party, roadtrips en nog veel meer. Als laatste wil Quality Mushrooms en Keystone bedanken, want zonder hen zou ik geen werk hebben gehad en dan kwamen er geen centjes binnen.

Ik heb hier zoveel leuke mensen leren kennen. Zij hebben ook bijgedragen om deze trip super te maken.

Dit was het officiële gedeelte. Nu nog even een update van wat ik met de kerstdagen heb gedaan.

Op 24 december (kerstavond). Kwam Hilda mij 's morgen vroeg halen bij Krissy en Lewis. Na het afscheid moesten we snel door, want Hilda moest nog even de laatste kerstinkopen doen. 's Middags hadden we een heerlijke kerstlunch met het gezin van Schie. Yummie! 's Avonds zijn Hilda, de vader van Hilda en ik naar de kerst viering in de kerk geweest. Frans was al eerder gegaan, omdat hij zelf moest optreden. Het was een hele mooie mis met veel muziek, zang en toneel. Na de viering zijn Frans, Hilda en ik nog even bij Frans' broer gaan na borrelen. Erg gezellig en voordat ik het wist, zat kerstavond 2011 er weer op.

Op Eerste Kerst was iederen vroeg uit de veren, want er moest nog een en ander gedaan voor de grote familie bbq. Nadat alle voorbereidingen waren getroffen, kon ik lekker gaan zonnen.
Ja, mensen jullie lezen het goed, zonnen in december op Eerste Kerstdag.
Aan het einde middag kwam de familie van Hilda om met zijn alle kerst te gaan vieren. Eerst hadden we lekkere knabbels en dergelijke. Rond een uur of zeven ging dan eindelijk de beroemde bbq aan. Iedereen had super lekker salades en sauzen en zo gemaakt. Ook weer yummie! Na het hoofdgerecht hadden we een gezamelijk gebed gedaan. Nico, Hilda's schoonbroer had speciaal ook een pray voor mij gedaan. Echt super lief. Hierna was het tijd voor dessert. Le-Anne had een super lekkere taart gemaakt. Het leek een beetje op rijstevlaai. Na het lekkere dessert kwamen de gitaren te voorschijn. Er werd nog even heerlijk gejamd en gedanst. Tegen een uuur of elf 's avonds ging iedereen weer naar huis. Nu zat mijn Eerste Kerstdag er ook weer op. Ik moet wel eerlijk zeggen, als ik soms even een momentje voor mezelf had, realiseerde ik me toch wel dat ik mijn eigen familie miste.

Tweede Kerstdag zijn we met Le-Anne, de jongens en een Duits meisje naar een meer geweest. Hier hebben we heerlijk liggen zonnen, met de boot gevaren en gezwommen. Ik ben nu al aardig verkleurd. Ook hadden ze daar een soort lanceerluchtkussen. Jijzelf zit op het einde en dan aan het begin van het langwerpige luchtkussen springen twee mensen. Je wordt dan in het water gelanceerd. Ik ging toch aardig hoog moet ik zeggen.
De jongens hebben me ook nog leren wakeboarden. Men, das moeilijk. Als zij het deden dan leek het zoveel makkelijker. Het opstaan is heel moeilijk, want je moet jezelf goed kunnen vasthouden aan de beugel. Mij lukte dat niet echt super goed, dus ik heb ook niet rechtop kunnen staan. Maar dat nam de pret niet weg om het een keer geprobeerd te hebben. Ook aan Tweede Kerstdag kwam een einde.

Morgen 27 december vlieg ik naar Australie en dan begint er een nieuwe avontuur. Time flys when you're having fun. Dat is zeker van toepassing op de afgelopen drie maanden, een week en vier dagen.

Liefs Suzan

  • 27 December 2011 - 16:33

    Ans:

    Lieve Suzan,

    Wat attent van je, dat je je gastge-vers in Nieuw Zeeland bedankt voor al hun bijdragen! Fijne dat je het zo naar je zin hebt gehad. Miscchien vlieg je op dit moment wel naar Australie?? Je volgende avontuur, yes!
    Wij hebben heerlijk gegeten met familie V. op eerste kerstdag. Complimenten voor Truus, Jan, jouw broertjes en ouders!! Het was heel releaxed en gezellig, we hebben of course ook nog gezelschapspelen gedaan. Ik zocht tijdens het schoonmaken eigenlijk jouw nieuwe adres in Australie en kwam toen bij jouw verslag uit. Altijd het lezen waard en dan ook zin om te reageren.
    Dag Suzy, have lots of fun in Austrelia.
    Groeten en hugs, ook van Joop, Ans

  • 28 December 2011 - 21:12

    Fenna:

    Suuus! Dankjewel voor nog een updateje. Normaal lees ik 'm meteen, maar vandaag een dagje later (: haha.

    Het leek wel alsof je een award had gewonnen ("en nu wil ik graag (...) en (...) bedanken") haha. Maar heel leuk hoor!

    Lijkt me wel raar ja, kerst met andere mensen vieren, en in heel ander weer. Scheelt dat 't hier ook bijna zomer is met 10 graden. (Maar dat vind ik niet zo erg, hoef ik niet door de kou! Haha. Hopen dat 't met NIeuwjaar ook zo 'warm' is en al helemaal niet regent.)

    Je zit nu al in Australië en hoop dat de reis goed is gegaan! Je zit nu in Sydney als het goed is...... spannund! Ga je nog nieuwjaar vieren met Lyanne en Guus? Of had ik dat niet al gevraagd. Misschien via facebook proberen, want via dit ding geef je geen antwoorden right? Haha.

    Nou, ik had al gelezen in de mail dat je nu wat langer erover ging doen om updatejes te maken, maar hoop dat je ergens wifi kan krijgen (GA IN DE MACDONDALS ZITTEN SKYPEN) en wat dingetjes kan plaatsen. iig op facebook! Dat hoeft niet zolang haha.

    Dikke zoenie en heel veel plezier en succes in je nieuwe avontuurtje!

    SMAAAAAAAAK

  • 30 December 2011 - 18:42

    Sjaak En Els:

    Hoi Suzan,
    kerst in de zon, spannende dingen ondernemen, nieuwe mensen leren kennen; het kan niet op. Leuk om te lezen. Wij wensen jou een fijne jaarwisseling, zal ook wel anders gaan dan hier, dus ook weer een nieuwe ervaring voor je. Veel plezier nog en geniet! Groetjes vanuit Velddriel, Sjaak en Els

  • 02 Januari 2012 - 10:24

    Judith:

    Haa die Suus,

    Ik heb een tijdje niet gereageerd, maar dat betekent niet dat ik niet heb meegelezen!
    Ik ben ook zeer benieuwt naar alle foto's en naar je nieuwe avonturen in Australië!

    Liefs Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 28 Aug. 2011
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 61752

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 02 November 2018

Cold Canada (and maybe hot too).

13 September 2011 - 30 Mei 2012

Suzy Style Down Under...

Landen bezocht: