Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!

Door: SuzanHendriks

Blijf op de hoogte en volg Suzan

02 Februari 2012 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Iedereen denkt natuurlijk, waarom is Suzan dan toch zo vrolijk. Nou, dat zal ik eens gaan vertellen.

Maandag had ik met mama, papa, Sjuul en Sam geskypet en mama had een hele leuke verrassing voor mij. Ze komt me opzoeken in Australie :D! Ik was natuurlijk door het dolle heen. Mama, die naar mij komt aaaaahhhh :D Ze had alleen nog niet de vlucht geboekt, maar vandaag (woensdag dus) kreeg ik de bevestiging dat de vlucht ook is geboekt. Ik kan niet wachten om mama te zien. Dan ziet ze hoe ik hier leef en wat ik doe enzo. Echt geweldig :D. Mama komt in de week van mijn verjaardag. Dit is echt een super cadeau voor mijn 19de verjaardag :D. Ik kon voor niks beters wensen :D.

Voor de rest doe ik nog niet veel anders dan werken. De basisscholen zijn weer begonnen en je merkt dat het al minder druk wordt. Aan het einde van februari gaan de studenten ook weer naar school. Dus ik ben benieuwd hoe het dan op het werk is. Vandaag had ik ook training. Dat was erg leuk, want we leerden crêpes, milkshakes en ice coffees maken. Die we natuurlijk ook mochten proeven hihi.

De dagen die ik vrij heb, breng overal en nergens door. Helaas is het de afgelopen dagen echt bagger weer geweest. Nee, Hollanders helaas geen temperaturen van boven de dertig, veel regen en harde wind (Wel beter dan -6 ofzo :p). Nou ja alleen maandag dan. Toen was het lekker warm en daar heb ik dan ook weer meteen gebruik van gemaakt. Lekker naar Bondi geweest. Die dag was het een hele goede surfdag blijkbaar, want er waren veel surfers daar.

Er is dan ook nog het mysterie van het pakketje. Mama en papa hadden 13 januari een pakketje naar mij toegestuurd, maar dat is er nu nog niet :( Nu zijn we onze hersenen aan het kraken wat ermee is gebeurd. Haha niet dat ze het per ongeluk met de boot hebben verstuurd in plaats van het vliegtuig of een verkeerd adres. Anders zit een vreemde dadelijk met mijn super mooie blouseje. Als ik vrijdag nog niks heb, dan gaat mama er achteraan. Dus ik hoop dat mijn pakje snel komt :) en dan is het mysterie opgelost.

Volgende week of de week erna wil ik heel graag naar de Blue Mountains. Ik hoop echt dat het weer een beetje mee zit. Dus ik houd de weersvoorspellingen goed in de gaten. Ook wil de puntjes op de "I" voor mijn trip aan de oost kust. Dus dat betekent mijn duiktrip, de accomodatie en de vluchten boeken. Graag wil ik dit allemaal gedaan hebben voordat mama komt.

Het werken blijft gewoon door gaan. Ik moet nog dingen voor mijn werk regelen als mama komt. Nog een goed maandje voordat ze komt.

Er komt "snel" een volgend verhaal. Tot de volgende keer!

Liefs en Xxx Suzan

P.S. Theo gefeliciteerd met je prinsenschap.
P.S.S. Thijs een hele goede reis naar Aruba.
P.S.S.S. Suus, Miepel en Marloeske fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen op de Filipijnen en heel veel plezier daar.






  • 01 Februari 2012 - 13:32

    Laura:

    Ohh suus, ik ben zoo blij voor je dat je moeder langskomt! echt lief! :D

    en goed om te lezen dat je blijft genieten daar!

  • 01 Februari 2012 - 13:53

    Mieke Heldens:

    Hoi Suzan, wat leuk dat mam komt, met zo'n dochter ik zou niet meer kunnen wachten, ja nu heb ik de mis-ervaring ook een beetje, Thijs hebben wij (Rene, Luc en ik, Leonique is niet meegegaan vond het te moeilijk) vanmorgen 900 uur 1-2-2012 weggebracht. Thijs had er echt veel zin, nog 2 jongens gaan mee. Een jongen Hans had nog nooit gevlogen, hij vond het reuze spannend. Wel leuk bij zo'n afscheid dat alle familieleden aanwezig zijn, heel speciaal. Toch moeilijk om ons Thieske te moeten missen, maar we gaan skypen ik heb onlangs ook een tablet kei leuk. Wij (Rene en ik) gaan 9 mei naar Thijs en Leonique gaat 23 mei. Duurt nog even. Ik stuur jou mail door aan Thijs, Rene en Luc. Suzan veel plezier. Geniet samen met jullie mama van de bijzondere week. Liefs, Rene, Luc, Ilse en Mieke. (Ook nog van Casandra en Engelina staan in de besneeuwde wei steeds te roepen om nog meer voer ........., Butch is er ook nog steeds, zit hier naast me.) DOEI DOEI

  • 01 Februari 2012 - 18:26

    Myrthe:

    Hee Suzan!
    Wat super leuk dat je mama komt!! Echt een super leuk cadeau joh, snap dat je daar echt heeel blij mee bent.
    Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat. Haha een training, zo leer je van alles en kun je straks in Nederland voor iedereen ijsjes en crepes maken haha.
    Ik hoop voor je dat je pakketje snel komt, wel echt een mysterie zoals ik het lees.
    En hopelijk is het weer snel weer beter daar en kun je je tripjes gaan maken, klinkt allemaal super gaaf!
    Geniet ervan meid!!
    Hier is het trouwens nu super koud(echt te koud eigg haha) en er ligt een beetje sneeuw.
    Werk ze daar en alvast heeeeel veeel plezier met je mama!!

    Liefs xx Myrthe

  • 02 Februari 2012 - 19:45

    Ans:

    Supercadeau van eeen supermama voor een superdochter - toch?
    En nu al superveel voorpret, ha, ha.
    Liefs, ook van Joop, Ans

  • 05 Februari 2012 - 14:53

    Fenna:

    JEEEEEEJ je mama komt langs! WIEHOEH. Echt super (: en stiekem heb ik dat blouseje gewoon gejat.. mwuhaha. Ik had 'm al bij 't postkantoor er tussenuit gevist voordat ie zelfs op het vliegtuig kon!

    Ik hoop voor je dat het weer idd mee gaat zitten. Maar ik vond vandaag die vrieskou eigenlijk wel lekker hoor :D misschien wel beter dan jouw stomme weer! Hihi.

    Ik kijk weer uit naar 'n nieuw berichtje! KOEZIE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 28 Aug. 2011
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 61749

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 02 November 2018

Cold Canada (and maybe hot too).

13 September 2011 - 30 Mei 2012

Suzy Style Down Under...

Landen bezocht: