Nog 20 daagjes in New Zealand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu Nog 20 daagjes in New Zealand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu

Nog 20 daagjes in New Zealand

Door: SuzanHendriks

Blijf op de hoogte en volg Suzan

07 December 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Lieve allemaal,

Zoals de titel al zegt nog maar 20 daagjes in New Zealand. Echt raar de tijd vliegt zo snel. Tot nu toe heb ik echt een hele leuke tijd gehad. Het hoogte punt zo ver is de trip naar het zuid eiland.

De afgelopen dagen heb ik lekker bij Keystone gewerkt. Op vrijdag en zaterdagavond gaat iedereen uit. Ik lig helemaal dubbel om de oudere mensen die helemaal los gaan. Zo grappig om te zien. Op 13 december stop ik bij Keystone. Ik vind het erg jammer dat ik er ga stoppen. Het was een hele leuke en leerzame ervaring. Ik heb er erge lol gehad met de nieuwe collega's. Het werk zelf was niet altijd even gemakkelijk. Het vele staan, maakte mijn benen wel heel erg moe. Dat was het nadeel, maar dat hoort bij de horeca.

Eigenlijk wilde ik de 13de meteen terug gaan naar de Van Schie's. Maar nu hadden mijn huisgenootjes als idee om de 19de een kerstdiner te doen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Zij doen het eten en ik mag het drinken doen. Dat gaat zeker gezellig worden. Nu is mijn plan om de 20ste terug te gaan naar de Van Schie's en dan tot de 27ste de blijven en dan ga ik naar Australie.

De zeven dagen dat ik niet meer bij Keystone werk, probeer ik nog zoveel mogelijk te werken op de Mushroom Farm en uit te gaan. Want ja nu ben ik nog dichtbij Hamilton :D en natuurlijk Kerst vieren. Hilda vertelde me dat we lekker gaan bbq'en.

Laatst had ik een cheesecake gebakken. Hij was super lekker en heel goed gelukt. Het resultaat kan je zien op Facebook. Ook heb ik via Skype een beetje Sinterklaas gevierd met mama's familie op vrijdag en zondag met ons gezin, Margret en Peter en Oma Ottersum. Echt super leuk om iedereen te zien en te horen. Sinterklaas nog heel erg bedankt voor de cadeautjes :D.

Hopelijk heeft iedereen een leuke Sinterklaas gehad. Geniet ook van Kerst en Oud en Nieuw!

Liefs Suzan

P.s. Mieke zou je Luc nog even willen feliciteren namens mij en heel erg bedankt voor het bericht.

  • 08 December 2011 - 13:41

    Fenna:

    Oawh Suus! :) de tijd vliegt zeker. Maar - gelukkig voor mij/ons - ben je dan ook eerder thuis! Hahaha. Want vindt het niet zo gezellig dat je er niet bij bent met Nieuwjaar.. maar ja. Ik gun je al het plezier daar natuurlijk wel!

    Leuk dat je ook wat Sinterklaas hebt kunnen vieren (: Tessa had mij voor surprise en kreeg een 'eerste-jaar-op-kamers-doos' met allemaal cadeautjes en gedichtjes erin haha. Was leuk!

    Ik zeg: feestse nog flink en geniet ervan!
    En oja. Bbc'en met kerst is raaaaaaaaaar.. haha.

    Veel plezier xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 28 Aug. 2011
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 61760

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 02 November 2018

Cold Canada (and maybe hot too).

13 September 2011 - 30 Mei 2012

Suzy Style Down Under...

Landen bezocht: