Perth, laatste deel van mijn reis. - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu Perth, laatste deel van mijn reis. - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzan Hendriks - WaarBenJij.nu

Perth, laatste deel van mijn reis.

Door: SuzanHendriks

Blijf op de hoogte en volg Suzan

04 April 2012 | Australië, Perth

Lieve allemaal,

Nu zullen wel denken; eerst een maand geen reisverslagen en nu opeens vier. Jep guys, ik moet jullie wel up to date houden natuurlijk.

Maandag 2 april ben ik naar Perth gevolgen. Zaterdag was ik dan teruggekomen van Cairns. Ik had nog een dag in Sydney. Zondagmorgen ben ik nog de stad in geweest. Zo raar, voor de laatste keer met de bus. Laatste keer boodschappen. Laatste keer slenteren door de stad. Sydney heeft heel veel indruk op me achter gelaten. Nadat ik terug kwam van de stad, was het tijd om mijn tas te pakken. Echt een ramp... Op een gegeven moment werd ik echt gek. Ik had het gevoel dat niks meer in mijn tas pasten. Grrr...
Na een flink gevecht met mijn tas ging het er uiteindelijk toch allemaal in. Vraag niet hoe :p

Maandagmorgen was het zo ver en vertrok ik naar Perth. Een vlucht van vier en een half uur. Die ik slapend heb doorgebracht. Trevor kwam me ophalen bij het vliegveld. Hij is een oudere en vriendelijk man. Toen ik het huis in liep, viel het me op dat het toch wel een ouderwetse inrichting heeft. Het doet met echt aan het oude huis van opa en oma Ottersum denken. Het uitzicht is daarentegen is heel mooi. Er wordt heel goed voor me gezorgd. De afgelopen drie dagen heb ik al heerlijke diners gehad.

Het was heel grappig toen ik hier aankwam. Er was namelijk een collega van papa. Toen ik de naam hoorde, ging er meteen een belletje rinkelen. De collega van papa logeerde ook bij Trevor. Dus dat was wel gezellig zo met zijn drieën.

Gister heb ik alle papieren ingevuld voor mijn werk. Vandaag hadden we uitleg over het werk, plukken en het bedrijf. Zo kregen we ook een rondleiding. Ik heb nu drie verschillende Mushroomfarms gezien en ze zijn allemaal heel verschillend. Crown Mushrooms (zo heet het bedrijf) heeft geen stalen, maar houten bakken waar de mushrooms in groeien. Dat was toch wel nieuw voor mij. Het is iets minder modern dan in Nederland en Nieuw Zeeland.

Morgen mag ik echt beginnen met werken. Ik ben benieuwd. Nog maar twee maanden en dan zit het er alweer op. Ik vind het heel raar dat ik dan weer naar huis ga. Ik wil nog zoveel doen en als ik nog terug naar Nieuw Zeeland zou kunnen gaan, zou ik het zo doen. Maar ik kan het iedereen niet aan doen om nog langer weg te blijven :P

Liefs en dikke kus Suzan

  • 04 April 2012 - 18:18

    Fenna:

    Aaaaaawh Suzie. Ik zit hier seriesu van: mwuhhhh. Ik mis Suuuuuuuuus!
    Maar ik heb al je verhalen bijgelezen (en inderdaad. BOEM informatie). Maar euh. Ik ben echt trots op je. Facking parachute springen. Mieeeeeeh. Ik hoop dat je nu laatste twee maandjes nog lekker aan 't werk kan met plukken en zeer volop geniet.
    En oh oh. Als je weer teruggaat, IK GA MEE :3

  • 05 April 2012 - 08:24

    Joop:

    Hoi Suzan, Terwijl de Floriade gisteren met elan, maar in de regen geopend is en het vannacht 4 graden gaat vriezen, geniet ik nu van je zonnige verhalen. Never a dull moment. Je weet nooit hoe je leven eruit gezien had zonder deze tijd, maar de invloed moet volgens mij enorm zijn. Pluk de dag en de champignons,

    Groetjes van Ans en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 28 Aug. 2011
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 61766

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 02 November 2018

Cold Canada (and maybe hot too).

13 September 2011 - 30 Mei 2012

Suzy Style Down Under...

Landen bezocht: